Julenkät

En bokcirkel för alla har satt ihop en julenkät och vill att så många som möjligt ska svara på den och sprida den vidare.  Jag i min tur lånade den av Sofie.


1) Vilken bok önskar du dig i julklapp?

Någon bra vampyrbok, fortsättningen på true blood böckern, vampier diaries eller kanske den där nya serien som  jag inte kommer ihåg vad den heter men det gör kanske du vet Sofie ;)


2) Om du fick ge en bok till vilken känd person du vill, vilken person skulle du välja och vilken bok? Skriv gärna varför.

Personen jag skulle vilja ge en bok är nog min mamma och det skulle vara den som jag själv håller på med dock måste jag lyckas få den färdig först och upptryckt någonstans


3) Nämn en bok som du tänker ge bort i julklapp

Det stora Äventyret



4) Har du någon jultradition som du följer varje jul?

Jag brukar alltid vänta med spänning tills klockan slår 24:00 den 23e och då får min kära sambo en av sina julklappar som oftast är mer personlig och speciell.



5)
 vad har du alltid på ditt julbord?

Vi brukar alltid fira julen hos mina svärföräldrar och mina föräldrar så vi sitter i bilen ca10mil framåtillbaka på julafton så någon julmat blir det inte hemma hos oss.
Men det jag helst vill ha på ett julbord är: Tillmans prinskorv, mormors köttbullar (gud så jag saknar dom) Mammas ägghalvor med majo och räkor på, leverpastej och rödbetssallad
 
6) Vad önskar du dig i julklapp utöver boken i fråga 1.


Hmm.. Jag brukar aldrig önska mig något.. Kanske en sån där snygg döskalle halsduk/skarf som jag sett många haft i år.  Snygga smycken är aldrig fel det heller. Pro Marker pennor kanske för dom är inte direkt så billiga och papper som ritar med dom på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0