Tvåtusentolvnolletttjugo

Äntligen är helgen här! Tror jag ska spendera mycke av helgen till att teckna och försöka utvecklas som tecknare. Har inte haft så mycke fokus på det den senaste tiden utan har pysslat med en massa olika saker under en lång tid men känner att det jag brinner för just nu är att just teckna och jag vill få till de tecknar jag har i huvudet på papper så det blir jag pennorna och papper som gäller i helgen så ni får hålla tummarna på att jag får till lite teckningar. Jag brukar inte göra nå nyårslöften men på nyår gjorde jag ett och det var att arbeta mer med tecknande och lägga ner mer tid på varje teckning så det är bara att köra :) Ha en trevlig helg alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0