Julfirande 2 dagar på rad och 3 omgångar

Hej och God Jul på er i efterskott :)

Jag och min sambo firar alltid julafton på 2 ställen, med min familj och med hans familj men
i år så firade hans syster Sofie och hennes sambo julafton med svärföräldrarna så dom kom idag.
Så med andra ord har vi firat jul 3 gånger :)

Jag tycker att det är jätte mysigt att vi kan fira jul med bägge familjerna eftersom det bara är ca 6mil mellan dom
(dock har vi hemifrån ca 8-12mil hemifrån till Söderhamn resp Arbrå)
riktigt längtar tills vi hittar ett hus som vi vill ha så att vi kan bjuda hem alla och fira hemma hos oss så att vi
kan vara tillsammans allihopa och inte sitta i bilen under kalle :)

Detta är lite saker jag fick från Sofie och Andreas idag





 Och detta snygga pussel fick jag på 1000bitar så det får hon hjälpa mig med ;)



Hmm är det någon som anar ett mönster i gåvorna?? ;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vampyrer, vampyrer, vampyrer!

2010-12-26 @ 11:53:07
URL: http://cinnamonbooks.wordpress.com
Postat av: Mya

Bingo!!! :D

2010-12-26 @ 11:59:21
URL: http://myaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0