Ingen titel

Det är nog inte många av er läsare som vet att jag även tycker om att skriva
och att jag under skoltiden ställde upp i en hel del dikt och novell tävlingar.
Vann faktiskt en del av dom med :)
Konstigt att jag egenltigen hållit på med sånt och fortfarande gör med tanke
på att jag alltid haft lite läs och skrivsvårigheter men på något vis
så vart det ett sätt att försöka fly undan verkligheten.
Ett försök att dölja både för mig själv och inför andra att jag hade
 problem men läsningen och att stava.
Visst vart det en hel del felstavningar och blir fortfarande men idag så kan man ju använda sig av
en rad olika rättstavelseprogram för att lyckas :)

Jag har länge funderat på att försöka få ihop åtminstone en bok i mitt liv och tryckt upp till mig själv för hur häftigt
skulle det inte vara att ha en bok med sitt eget namn på som författare bland alla
böcker man har i bokhyllan hemma  eller va säger ni?

Jag håller på förfullt med det som kanske blir just den boken som hamnar i min bokhylla
och tänkte att jag skulle dela med mig av de förorden jag har tänkt mig
(fast dom kanske ändras med tiden, men så här ser dom ut just nu iaf)


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Tack finaste du! :D Jag hann få klart teckningen till julafton i alla fall! ;)



Hoppas du haft en bra jul!

Kram

2010-12-28 @ 22:42:50
URL: http://adaras.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack för den urgulliga kommentaren!

gjorde mig glad!

kram

2010-12-28 @ 22:56:23
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Sannie

Tack så jätte mycket! <3

Det glädjer mig verkligen. Följ mig gärna då jag kommer lägga upp fler portätt och liknande :)



Kramar <3

2010-12-29 @ 13:14:25
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: lena

Fin och tänkvärd text <3

2010-12-30 @ 17:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0