Bokskrivande

Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering den senaste tiden men jag har verkligen kommit igång med min bokläsning så jag har plöjt igenom en bok om dagen trots att jag har jobbat som vanligt vilket jag är väldigt glad/stolt över då jag hittills i år har läst fler böcker än jag gjorde på hela förra året..
Näe fullt så dålig på att läsa var jag inte i fjol men ändå ;)
Har läst 7st hittills i år men jag väntar just nu på 3st böcker som jag beställt som förhoppningsvis kommer i slutet av nästa vecka.
Fördelen med all denna läsning är att jag fått mer insperation att fortsätta skriva min "bok" så idag har jag hållt på med det hela dagen, eftermiddan och kvällen ;)

Då jag inte har någon bild jag själv ritat att bjuda på idag så får ni den här istället :)


Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Detaljrik bild, duktig konstnär!

2011-01-17 @ 14:57:39
URL: http://artbytina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0