Jippi

Jag har deltagit i en boktävling hos Jennie och vann Koas är en vän till mig av Linnèa Axelsson :)


Kaos är en vän till mig
 
Författare: Linnéa Axelsson
  Lyssa förlag 2008
ISBN13 9789197740104
Antal sid: 288 sidor
Om boken: Boken handlar om Lovisa, som är lider av tvångssyndrom och vanföreställningar. Hon är övertygad om att tankar kan förverkligas. Därför tänker hon vackra tankar, för att överskugga tankebilder av blod. Bakom hennes psykiska tillstånd finns en traumatisk händelse



Detta blir perfekt för min del eftersom jag inte gett mig själv något nyårslöfte men som min vän Sofie säger lite utmaningar inför 2011 och det är att läsa mer (än jag gjorde 2010) skriva mer på min egen bok samt försöka att rita/måla/skissa en bild om dagen.

God fortsättning till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0