Sorglig dag

Jag brukar inte använda min blogg för att skriva om annat än mina alster men
nu efter det hemska som har hänt i vårat grannland så känner jag att
jag måste lätta lite på mitt hjärta och visa det stöd jag kan.

Jag vet  att jag inte hjälper men jag visar mitt stöd och att
det hemska som hänt får bara inte hända.

Mina tankar går ut till våra grannar



Denna bild har jag på min facebook för att visa mitt stöd och att mina tankar går
ut till alla de drabbade.
Visa ditt stöd och lägg till denna symbol på din facebook.
Du hittar den här


Kommentarer
Postat av: Sara

Det är så hemskt, det osm hänt i norge!!

fin blogg btw. :)

2011-07-23 @ 14:40:38
URL: http://sarafryk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0